FYYY va' orättvist!!

Ohhhrr! Jag är ju en sån som verkligen HATAR att vara sjuk! Men nu ÄR jag det! Fatta vad jobbigt! Jag har ont i huvudet ( kanske migrän ) och så är jag förkyld och har ögon inflammation för första gången typ! ( ögon inflammation för första gången menar jag ). !! :( Buhuuu! Snyft Snyft!
Men som tur var så gav vår magister mig matte boken och visade stopptalet för mig så att jag kunde jobba hemma. ( Han vet lika väl som mina andra vänner att jag hatar att ligga efter och att vara sjuk typ ).
Så det var den bra grejen, men den dåliga är att jag är SJUUUUUUUUUK och SJUUUUUUUUUKT ledsen och arg på samma gång för det. (d) ( ni som inte vet vad (d) är för gubbe, borde inte heller veta det. ) :=(
// Sjuka Celle som nästan aldrig brukar vara sjuk. Krya på er som också är sjuka och läser detta! <3<3
Ps. ( Jag förväntar mig att ni ska säga krya på dig till mig med! xD :=) Jag förväntar mig nog motsatsen för att ni är så dumma så att ni inte ens säga krya på er till en sjukling. Snyft Snyft! :=( xD hehe ).
Herråå! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0